Vart är jag?

Nu är jag tillbaka på hemmaplan igen, jag gillart inte.. De är kallt och de snöar tillochmed. Helt värdelöst! Resan hem blev rätt tuff. Vi åkte 05.20 på morgonen från hotellet (thaitid) och kom hem ungefär 23 timmar senare.. När vi väl var hemma började de banka rejält på övervåningen.. Ja, så är de att ha en mamma som fyller 50. Ner kom grannarna och Hillbergs och sjöng. Observera att klockan då var mitt i natten för oss! Men de hade köpt vin, gjort lite småplock mat så de var bara att smaska. Vilket var gott och kul :)

Imorse när jag vaknade blev jag nästan rädd. Öppnade ögonen och visste inte alls vart jag var, mina drömmer befinner sig fortfarande i Thailand, och de gör nog även hjärnan, så kände inte alls igen mig.. Men nu vet jag vart jag är iallafall. Tss.

Har förövrigt blivit riktigt förkyld. Elin, pappa och Danne var de där nere men jag klarade mig just där.. Men på planet bröt de ut liksom. Den varma chokladen på planet fick vara räddaren, smask :)

Mer om allt vi gjort och så tar jag senare.. Ska äta frukost nu så jag kanske känner mig något piggare.

Kommentarer
Avsändare: Jocke

Hejsan!

Tror Du att blogg.se läggs ned?

http://vastertorp.blogg.se/1208042194_snart_slutbloggat.html

Jocke

2008-04-13 @ 07:49:52
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0