Bio?

Hade fått ett sms av syster igår kväll. Hon undrade om jag ville gå med henne och mamma på bio. De ska se mamma mia och den har ju jag velat se länge nu. Så kanske jag ska ta och gå på bio ikväll. ? : )

Just nu har jag en kurrande misse i knät som leker med mitt halsband. Verkar vara riktigt kul, min mage däremot tycker de är mindrekul med de vassa klorna.

Nu ska jag strax klä på mig de sista och gå iväg mot skolan.En heldag med Sten väntar.. Önskar att detta var sista dagen sen helg, är så himla trött den här veckan .. Och inte blir de väl bättre efter helgen då de är jobb, bonde söker fru fest och pluggande inför tenta. Menmen.. That´s life!

Ha en bra dag !

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0