En lugn kväll

Igår firade vi som tidigare nämnt min syster. De var roligt !! Jag tog de väldigt lungt men hade de kul ändå, de är faktiskt skönt att bara ta de lite lungt ibland också.

Tog en rejäl sovmorgon, vaknade 10.57 vilket var lite läskigt då jag alltid kollar på klockan 10.56 eller 10.57. Men jag bestämde mig iallafall för att gå upp och börja plugga lite. Så nu har jag letat upp massa artiklar som handlar om säkerheten i butiker som jag bara skall sammanställa och maila till läraren. Tänkte försöka hinna med de idag så jag får de ur världen. Imorgon börjar ju trots allt skolan, vi drar på kryssning till Åbo som start vilket ska bli underbart roligt !! FiD 3 på kryssning, underbart : D


Lite FiD3



Nu väntar frukost så jag orkar plugga vidare sen..


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0