Invigning.

Invigningen hos bror är nu avklarad och den blev lyckad måste jag säga.. Verandan känns ju som ett med huset då den blivit firad, dock förväntar jag mig fler fester där . Tss.  Vi grillade, drack, sjöng och umgicks innan vi vid tolv tiden gick vidare till oscarssons fest där de var drag precis som sist. Men eftersom jag skulle upp och jobba så gick jag hem strax efter ett. De andra (bror och Johannes) kom däremot hem närmare halv sex då de hade hunnit med ett bad hos grannarna också.. Fester här hemma är galet kul och de är drag som fan! Vi körde på buckets för hela slanten !!






Lite bilder från broders kamera..

Kommentarer
Avsändare: Brorsan

Det var sjukt skoj! Vi hinner kanske med en andra invigning, den blev kanske inte riktigt invigd =P

2008-08-04 @ 20:23:32
Avsändare: Alexandra

haha sant.. kanske lika bra att inviga lite mer så vi är säkra:p

2008-08-04 @ 21:06:51
URL: http://alxandrah.blogg.se/
Avsändare: Kebabmannen

Minst 1 pizza lär den invigas med =D

2008-08-07 @ 20:34:28

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0