Jäsp !

Idag är jag tröttheten själv. Jag vet inte varför, jag bara ärt. Förmodligen är de för att jag ska jobba idag, 14-20. Jag är redan trött och längtar tills Johannes kommer och hämtar mig när jag slutat. Men de ska ändå bli kul att jobba, tjäna lite extra pengar också, alltid bra !

Ikväll får jag se om jag blir kvar i Uppsala eller åker hem. Syrran ska in hit ikväll så tar hon bilen åker jag förmodligen med henne hem ikväll så sparar jag en stämpel på kortet. Gäller att leva snålt innan CSN börjar bjussa på lite pengar igen..

Är jätte sugen på att fixa naglarna också. Får se om Lisa får någon tid att fixa dom, isf ska jag gört! Blir då akrylnaglar med franskmanekyr tror jag. Underbart fint !


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0