Jävla ekonomitenta.

Gårdagen blev inte alls som planerat. Bonde söker fru fest stog på schemat och kläderna var fixade! Men saker och ting blev inte som planerat och de slutade med att jag satt på en buss hem mot Tierp. Där fick jag skjuss till Emeli och Robin, fick bli fest hos dom istället. Tydligen hade både Emeli och Lina bett en bön till eldguden Tony att allt skulle skita sig för mig inne i Uppsala, så där är förmodligen förklaringen. Tss..  Jag hade iallafall jätte kul när jag väl var framme : )

Imorse vaknade jag och mådde riktigt dålgt, har sovit på något konstigt vis för mina höfter gör ont! Och mådde verkligen inte bra, matintaget igår blev sådär eftersom jag jobbade och de liksom inte hanns med. Så förmiddagen idag var en plåga!

Nu har jag satt igång med de hemska pluggandet inför ekonomi tentan. Jag HATAR ekonomi tentan! De är så sjukt mycket ord och listor och skit så jag blir helt ångest laddad.. Tentan är ju trots allt på Tisdag och jag förstår inte alls hur de är tänkt att jag ska klara den. En riktigt plågande tenta!


Tack för igår mina underbara !


Kommentarer
Avsändare: Hannah

HAT...äkta HAT, det är allt man kan säga!

2008-08-31 @ 18:32:55
Avsändare: Elin

du klarar de =)

2008-09-01 @ 18:34:19
URL: http://elinhellstrom.blogg.se/
Avsändare: Brorsan

Det tror jag också att du gör =)

2008-09-01 @ 18:54:31

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0