Kattnamn ?

Jag och Johannes sitter och diskuterar lite om vad våran katt ska heta men jag tror vi har olika uppfattningar.. Han tycker den ska heta Skazi vilket är ett killnamn och vi ska ju ha en tjej katt. Jag tycker så att Skazi låter för ont då hon är så otroligt liten och söt. Så jag kollade på en sida där de fanns fullt med kattnamn och jag hittade då namnet Smoodie som jag tyckte lät mycket sötare och bättre.



Så, har ni kanske något förslag på vad våran lilla svarta pälsboll ska heta ?

Kommentarer
Avsändare: Miche

hmm, svårt att komma på ngt bra namn till en annan katt =) men när jag skaffar en katt ska den i alla fall heta RASTA =)

2008-08-20 @ 21:52:27
URL: http://micheiuppsala.blogg.se/
Avsändare: Alexandra

Tack Miche för att du delade med dig och gav ett förslag :) Tyvär känns de inte heller helt tjejigt då.

2008-08-21 @ 17:24:14

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0