Lars Winnerbäck

Idag är jag igentligen ledig, men ska hoppa in och jobba ett litet pass på 3 timmar. Helt ok när de är så kort stund..

Efter jobbet blir de full fart hem mot Tierp, äta, fixa till mig lite snabbt och sedan vidare mot Gävle. I Gävle är Lars Winnerbäck! Jag längtar och har längtat hela sommaren! De här är typ årets bästa helg, först Lars Winnerbäck sedan min födelsedag. Att Lars Winnerbäck spelar i Gävle dagen innan min födelsedag tror jag är ödet, han är där för mig. Tss! Lars Winnerbäck ikväll alltså, och de ska bli helt jävla underbart : )



Nu lär jag äta brunch, typ fiskpinnar..

Kommentarer
Avsändare: ina

åh vad nice!:D vill också!

2008-08-15 @ 09:41:30
URL: http://iiiiina.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0