Magsjuk misse?

Jag är extremt trött nu.. Sötungen var dålig inatt och jag och Johannes väcktes ett antal gånger utav att hon kräktes. När Johannes klocka ringde lite efter 5 så var hon riktigt hängig lutade sig mot väggen med ett hängande huvud och sån där plågande blick katter kan ha. Så jag kände att jag skulle ta mitt ansvar som "mamma" och vara vaken när Johannes åkte till jobbet. Så jag gjorde välling och satt med henne på golvet och klappade henne tills huvudet sjönk rätt ner mot golvet, med nosen först. Hon somnade vilket var skönt så hon fick vila ut. Sen sov hon ett tag och sen ville hon komma upp i mitt knä där hon somnade om, lilltjejen. Så skönt nog blev hon piggare innan jag skulle gå till skolan : ) Förmodligen hade hon ätit för mycket torrfoder då hon precis börjat ätit de innan vi tog hem henne och hennes mage inte är helt van med de. Så nu blir de välling till våran lilla magsjuke misse ..



Skoldagen var hård, ekonomi och sömnbrist. Men jag klarade dagen utan att somna.

Kommentarer
Avsändare: Anders - kattälskare av kaliber!

GUUUD vilken älskvärd liten boll! :-) Jag är besatt av katter och speciellt svarta katter... Så bli inte förvånad om er katt försvinner mystiskt en dag och jag kommer till skolan med kattpäls från topp till tå dagen efter! ;-)

2008-08-25 @ 19:49:19
Avsändare: Alx

Haha Anders. Du skulle bara våga norpa min lilla älskling!!

2008-08-25 @ 20:35:48

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0