Sen när blev en 5-krona god?

Idag har de varit en heldag med ekonomi, igen! Men idag var de mest genomgång inför tenta. Jag är inte redo för tenta! Så gott folk, på Söndag och Måndag kommer jag sitta och nöta in alla dessa formler om hur man räknar ut prissättning, likviditet och allt sånt skit. Gillart inte då jag känner mig mycket osmart !

Jag kände idag att jag behöva uppmuntran, den slags uppmuntran endast en winer melange kan ge. Så jag tog fram min 5-krona och gick till atomaten, stoppar i 5-kronan och ser att atomaten käkar upp 5-kronan utan att ge något tillbaka. De stog bara att att jag skulle stoppa i 5kronor. Jag blev arg-besviken-upprörd . Som tur va lånade A-K ut 1 krona så jag kunde gå till atomat nr2 och få min underbara uppmuntran!

Jag har förövrigt LiA ångest, vart ska jag göra LiA nr 2? Ska helt enkelt testa och googla på´t!

Kommentarer
Avsändare: Miche

Mm kan intyga att man nästa såg hur det började ryka om dig när du inte fick tebaka din 5a =)

För att komentera LiA så kan du ju alltid ragga LiA i morn på mässan =) utmärkt tillfälle ju! syns i morn på Uptåget mot Sthlm =)

2008-08-28 @ 18:00:07
URL: http://micheiuppsala.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0