Shoppingtur.

För att sponsra mitt kära Tierps handelsliv var jag idag ut på en shopping runda. Var först till Granngården och köpte kattmat, en spade till kisslådan och ett litet katthalsband som var helt underbart gulligt. Åkte sedan vidare till djuraffären där jag köpte en liten fjädervippa som missen skall få. Därefter blev de tobakshandeln och ett 20-reserskort investerades, passade även på att kika in i skoaffären och där hittade jag ett par stövlar jag vill ha (som ser ut som de jag redan har men som tråkigt nog är sönder). Jag kände att jag var trogen till min hemort när jag struntade i att köpa dessa grejjor i Uppsala. Eller hur ? : )

   
Det röda halsbandet med strass på blev de,
blir hur sött som helst på den svarta lilla sötnosen..
Och sedan babycat mat, tss ..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0