Skolstart

Idag börjar skolan. Klockan 17.00 ska vi mötas i Uppsala och sedan åka vidare mot Stockholm och Åbo. Imorgon har vi första lektionen då vi ska redovisa praktiken när vi är som mest bakis och trötta. Kommer gå alla tiders !

Idag har jag fixat mina naglar också, dom är helt sjukt fina ! Extra härligt är att den franska manikyren kommer sitta kvar hur mycke jag än slå i naglarna. Har även en liten vit blomma på vänsta lillfingret och två vita blommor på högra tummen, och även dom kommer sitta som berg! Jag tror jag kommer bli stammis hos Lisa framöver..


Kommentarer
Avsändare: Systeryster

hoppas du haft en trevlig resa =)

2008-08-12 @ 21:56:32
URL: http://elinhellstrom.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0