Slöhögen.

Idag har jag varit så slö man kan bli.. Vaknade vid 08.17 av ett sms, jag drömde sedan att de var fel på min telefon, sms signalen spelades upp brutalt högt av någon konstig anledning. Jag anar att jag drömde detta pga att smset jag fått tidigare var väldigt störande. Strax efter nio blir jag väckt igen, de ringde. Älskling trodde jag skulle gå upp nio. Men icket! Som tur va så lyckades jag somna om igen och vaknade igen klockan elva. Då fick de bli film och frukost. Såg Irene Huss - Tatuerad torso, Läskig!

Det enda duktiga jag gjort idag var nog att pina mig ut på en promenad med Nova i regnet. Hon njöt av att springa i alla vattenpölar medan jag gick med mitt paraply, frös och längtade hem..

Nu har jag tråkigt, så kanske ser ännu en film.. Lär ju njuta av ledigheten, dvs ignorera alla sommaruppgifter som ligger i hyllan och väntar..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0