Slutet på Cityfesten.

Nu är de bestämt, aldrig mer cityfesten! Johannes är mitt vittne och skall påminna mig om detta beslut nästa år.. Cityfesten kändes inte längre rolig, den kändes liten, tråkig och bara uttjatad. Jag tror den är något man växer ifrån, lessnar på. Men visst hade jag kul igår, men de var inte cityfesten som var kul utan sällskapet. Jag har alltid kul när jag är med Emeli och Lina, de bara är så. Och även med Robin och Johannes!

Idag när jag vaknade visste jag knappt om jag levde, jag mådde mindre bra. Konstigt eftersom jag var ganska städad igår. Men de var verkligen länge sen jag mått såhär och de har nog bara hänt 2 gånger tidigare i mitt liv som jag kan minnas. Ikväll ska vi fira syster men jag får se om de kanske får bli nyktert, de visar sig om jag har återhämtat mig när de är dags..

Hittade ett lite gulligt sms som jag fick av Emeli igår, riktigt klokt på något vis..
"Alex, du är där och jag är här! Saknar dig!" 
Lite fylleklokt tycker jag..


Nej nu ska jag se Sex and the city.

Kommentarer
Avsändare: Brorsan

Hmm...städad!?

<Alex> "Vart är min mobil? Jag hade den i fickan nyss! Jag måste ha tappat den i bilen!?"

<Vi andra> "Har du tittat i handväskan?"

<Alex> "Nej jag hade den i fickan!"

Var den i väskan kanske :P Men det är ju bra, då kan du köra hem oss inatt :P

2008-08-09 @ 16:14:35
Avsändare: Alexandra

Haha de va en liten tabbe bara :p

2008-08-10 @ 12:05:23
URL: http://alxandrah.blogg.se/
Avsändare: Emeli

haha! Lätt att jag inte kom ihåg att jag skickat de meddelandet, men jag är helt klart klok! Men inget slår Piteå, INGET!

2008-08-10 @ 16:20:07
Avsändare: Alexandra

Haha ja du är verkligen klok! :) Nej, inget kan någonsin slå piteå !!

2008-08-10 @ 18:33:20
URL: http://alxandrah.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0