Telia is the shit

Idag tog jag det stora steget och bytte bort 3 mot telia. Jag har grubblat över de här länge nu och idag var sista chansen så jag tog den. Det känns bra! Fick 650kr att handla för i butiken bara för att jag tog sommarvänner och flyttade nummret vilket jag gillar, gratis är gott! Valde då ett par hörlurar som var extremt bra och ett 2GB minneskort, brabra! Så nästa vecka gott folk, då är de bara en mobiltelefon som gäller för mig och de är telia! Mitt dubbelliv är slut!

Annars då, jo de har varit en hård vecka.. Två hela dagar med ekonomi är inget att leka med! Idag hade vi Sten-dag vilket var betydligt skönare och roligare ..

Lite besviken på alla som läser bloggen dock, ingen har gett förslag på kattnamn men ändå är de minst 15 personer som läst inlägget. SKÄRPNING!

Nattinuffsan!

Kommentarer
Avsändare: Miche

Välkommen till Telia världen Alx! kan du ringa mig o andra Telia folk Gratis nu lr?? sweet i sånna fall =)

2008-08-20 @ 21:54:58
URL: http://micheiuppsala.blogg.se/
Avsändare: Anonym

Katten kan ni ju alltid döpa till hilda.

2008-08-20 @ 22:55:01
URL: http://krekula.webblogge.se
Avsändare: Louise

Fan va nice med telia . då kan jag ringa från min jobbmobil till dig :D kommer börja terrorisera dig nu .. katten kan heta nissan, kissan, molgan, hund, blomma eller sigrid observera att alla alternativ har erik hittat på förutom det sista .. jävlar va kreativ karln e :D

2008-08-21 @ 23:54:25
Avsändare: Alexandra

Åh nej, jag skall nog byta bort telia på momangen! haha. Okeij, bra jobbat Erik men jag tror inte att Johannes tycker dom är lika bra dock. Han är så kinkig! :p

2008-08-22 @ 10:46:35
URL: http://alxandrah.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0