Firat med vin.

Ni kan inte förstå den konstiga känslan jag har. De är så sjuukt skönt att ha tagit examen, samtidigt som de är galet tråkigt då jag stortrivts med alla FiD:are. Vissa kommer jag liksom inte träffa igen..

Jag är iaf genom nöjd med mina betyg, full pott i alla ämnen : ) Även fått presentkort på plantagen av mamma och pappa då mina fönster är väldigt tomma i lägenheten + massa choklad av syster och självklart en god tårta. Smask!

Jag hade tänkt att fira genom att vila men insåg att de inte var rätt. Så jag och syster köpte en varsin vinare som vi smuttat i oss nu på kvällen och ätit chips och sjungit kareoke. Jag är nöjd med mitt firande!!

Imorgon är de slut på vilan och jag jobbar igen, så nästa lediga dag är julafton. Min kropp börjar bli trött men jag stor trivs och har kul när jag väl är på jobbet så tiden bara försvinner ju, så de gör ingenting att jag jobbar direkt. De är bara när man ska upp på morgonen och ställa klockan på kvällen som de är lite tungt. Men, de är de väl för alla, vem gillar att gå upp när klockan säger till? : )

Nu känner jag att de är dags att gå till sängen.. även om jag har sååå mycket att kolla in på internet.

Godnatt!!

Kommentarer
Avsändare: Elin

va fin bloggen din är =)

2008-12-22 @ 23:40:36

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0