Förlåt mig, men..

Ett stort förlåt för att jag är sämst på att uppdatera, men vi har inget internet i nya lägenheten än.. Jag har alltså befunnit mig där de senaste dagarna. Ska lägga upp kort på lägenheten såfort jag kan!

Nu sitter jag här och gör en nagelförlängning inför morgondagen/kvällen. Har även färgat håret för att de ska vara lite extra fint. Klockan 9 imorgon ringer min klocka och strax därefter åker jag till syrran för att spendera hela dagen där. vi ska laga mat och fixa oss själva. För klockan 18 kommer de 12 hungriga och törstiga personer till redo att hugga in. De blir 3 rätters middag och bål som vi ska fixa .. Jag tror och hoppas på att de blir lika roligt som förra nyår..

De roligaste av allt är att min kära Linnéa kommer och hennes franske pojkvän. Jag har inte träffat henne på typ 5-6 månader eftersom hon pluggat i skåne, men nu jävlar : ) Ska bli såå kul att ses imorgon..

köket..


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0