Jobb och åter jobb.

Nu har jag jobbat de sista före jul, ska jobba lite efter jul igen men nu är de två dagars ledigt som ska spenderas hemma i Tierp med familjen. Fick en perfekt julklapp av chefen också : )

Mina handleder mår dock mindre bra, i Lördags var de väl som värst. Men jag är fortfarande inte bra i den högra och har liksom ingen kraft i handen. Förhoppningsvis ger de sig snart..

Imorse gjorde jag något extremt härligt, jag åt frukost i soffan! JA!, tvrummet är klart och soffan är uppe. De är så himla underbar! Har tagit lite bilder på köket och sovrummet som kommer upp sen också. Om jag hinner : ) 

Nu är jag som sagt var hemma och har klätt granen ( de är mitt göra i detta hus) och sen lagt in alla julklappar under våran mini-gran plus slagit in pappas paket till mamma (även de är mitt göra). Ska bli kul att se mammas min imorgon när hon öppnar paketet, ajöss med sodastreamern. Ska iofs bli kul att se johannes miner också : ) Men inte nog med de, jag har även hunnit klippa både pappa och syrran + lite annat smått och gott.

Nu ska jag ner och gosa med bästa Nova!!

Förbered för julen nu gott folk!


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0