Julaftonen

Nu är julafton över och du är de ett år kvar till nästa, igen.. Det går alltid så fort, för fort! Men min julafton var helt klart bra! Var hemma med familjen, åt gröt, fikade, åt julgodis, kollade på tv, pratade, öppnade klappar, åt julbord och spelade paketleken. Allt är bara såå mysigt, och gott! Mina julklappar var bra känner jag, en hel del till lägenheten vilket behövs! Fick även tapeterna till köket och allt spackel som vi skulle betala pappa för igentligen, de var en riktigt bra julklapp : ) Var även kul att se allas reaktioner, Johannes blev väldigt glad för sin ölmaskin och little big planet spelet, men han skrattade mest när han fick pruttleran ändå .. tss. Mammas present som jag nämt tidigare blev hon glad över, en maskin så att man får kolsyrat vatten direkt i kranen. Jag ska dricka mycket vatten!! Vi hade också en tomtenissa som kom, Novisen hade tomtedräkt och var så hiimla söt : )

Och mina klappar då, jo.. Av Johannes fick jag guitarhero world tour ( med trummor och allt ) så ni kan ju gissa vad jag gjort hela dagen.. ?  Av mamma och pappa fick jag presentkort på gina och ett på en hot stone massage, köksredskap av alla dess slag, strykjärn, morgonrock (nackenchockerna i luthagen är över), ställ till min gitarr, bok och nu har jag säkert glömt något också. Av Bror fick jag Mamma mia filmen som jag är helt kär i!! Och av Elin och Tobbe en kastrull, en pastakastrull grejj, två rosa diskborstar, skärbräda, kastrullunderlägg. 

Och sen fick jag och Johannes tillsammans en bioupplevelse för två, en vattenkokare och sen tapeterna och de då : )

Nu ska jag spela lite innan jag ska iväg till Elin och Tobbe på deras förfest, där jag lär vara nykter pga att jag ska jobba imorn. Men jag ser de positiva, jag kommer förmodligen vinna i guitarhero när alla andra är lite runda under fötterna..




Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0