Julklapparnas tid

En ledig dag från skolan, Skönt! Gick upp och kollade på Andra avenyn och åt frukost. Sedan klädde jag på mig och tog en promenad till lägenheten/hem. Skruvade ihop vitrinskåpet och målade lite.. Blev lite rädd när dörren plötsligt låstes upp, men då kom Johannes pappa och skulle packa ner alla böcker så fick lite    sällskap : )

Klockan 14.20 upptäckte jag att mina händer var kritvita av färg och fick panikartat skrubba händerna tills de var skapligt normala för att sedan åka och jobba.. Och gissa om de är mycke paket-inslagning nu, paket efter paket.. Men de är kul att slå in paket om man har tid och inte kön går i hela butiken..

Nu ska jag slänga in en pizza i ugnen och hoppas på att Johannes vill se prison break med mig när han kommer hem.

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0