Läs sms noga, ett tips.

Imorse när jag satt och åt frukost sms:ade jag med min handledare under LiA:n , nu min chef. Hon skulle komma och lyssna på min presentation en timme senare så jag skickade och kollade så hon hittade dit. Fick ett sms som jag läste:
 
- Lycka till! Tänk på att inte prata för långt

Jag visste att hon skulle iväg och jobba så svarade glatt att jag skulle hålla tiden nere och jag inte visste hur jag skulle lyckas prata i 15min ändå. Svaret jag får är:

 - haha, jag skrev lågt, inte långt. Så jag hör vad du säger..

Jag var i denna stund tacksam över att hon är just den hon är, bara skrattar åt saker.. Mitt svar var väl annars inte de optimala med tanke på att de är hon som ska sätta mitt betyg osv. Jag skulle nog ha tagit linserna idag ändå..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0