Målare

Nu börjar mitt vitrinskåp närma sig färdigt! Grundmålade igår och målade nästan allt en gång till idag, med rätta färgen. De kommer bli så fint när de är färdigt : ) 

Pappa har kommit in hit även idag så han och Johannes målade i sovrummet medans jag jobbade. Sedan åkte pappsen hem och Johannes + cocen hämtade mig och 3 burgare från burger king ute i Gränby, så åkte vi och fortsatte där. De var alltså då jag målade vitrinskåpet. Imorgon ska vi måla fondväggen i sovrummet en sista gång och kanske börja slipa köksluckorna. Ska ta lite kort så fort jag varit hem till Tierp och hämtat kameran, när de nu blir..

Imorgon ska jag ha en muntlig LiA-presentation och min handledare Anne-Lie kommer och lyssnar. Jag är noll förberedd så jag hoppas inte hon har så höga krav. Men de känns som om jag hellre bara pratar om de jag känner för : )

Jag träffade tomten idag..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0