Saknad.

Jag saknar en stor del av mitt liv. Dansen. Jag dansade flera gånger i veckan förut men staden Uppsala har liksom tagit tiden ifrån mig. Men jag vill liksom bara dansa igen, jag saknar de enormt. Jag saknar till och med köttsåret jag fick utav de högklackade latinoskorna(nästan). Eftersom jag älskar min gamla dansskola har jag vägrat börja på en ny i Uppsala i hopp om att jag ska kunna återvända till Gävle. Men, nu när jag flyttar till Uppsala har jag insett att dansa i Gävle är ett minne blott, jag fick mina 7(?) år där..

Men, till jul flyttar Linnéa hem från Skåne igen och precis som mig saknar hon dansandet. Hon ska kanske börja åka in till Uppsala för att dansa med mig. Vi får svika Gävle, och ge Uppsala en chans. Och jag kollade in olika kurser nu ikväll, vill helst gå alla. Showdance är som ett måste, men sen är jag sugen på jazz, street, latino och varför inte balett ? Jag måste kontakta Linnéa och planera.


 Smiile!! En traditionell bild som visar hur man ska le på scenen..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0