Sista kvällen tillsammans

En positiv dag !! Den började med lektion med Sten , tenta genomgång på den gigantiska tentan. Jag är nöjd!! 369/370, nå? Hade även betygssamtal, de jag fick se var väl ungefär de översta namnet på en lista med 28 namn. Jag hade alltså bäst snitt i klassen! Jag blev mer än glad! Man kunde ha 721 poäng totalt och jag hade 714, dvs 99.03% korrekt, jag är stolt över mig själv! Vet inte vad som hänt när jag börjat denna utbildning men min plugg-taktik har helt enkelt utvecklats..

Sedan spelade vi in en film, mitt liv med FiD3, typ de oseriösaste arbetet vi gjort. Och efter de blev de lunch. Sten bjöd hela klassen på avskedslunch, smaskigt värre!! Var även absolut sista dagen i skolan idag, nu är de bara examen kvar : /

Efter de målade jag lite i lägenheten, rättare sagt badrummet + min lugg.. Råkade luta huvudet mot väggen vilket icket var smart. Men fick bort färgen och åkte till Ikea för att köpa soffa, och nu är den köpt + 2filtar+ 2kuddar och lite gardinstångshållare. Och nu till de bästa, fick filtarna för 19:-/st istället för 69:-/st då vi gick med i Ikea family, gardinstångshängarna kostade endast 5.-/ 2par och vi fick presentkort på 700:-. Riktigt kap måste jag säga!



Nu känns de som om jag skrivit tusen saker jag gjort, men än är jag inte klar.. För jag har jobbat också. Mellan 16.15-19.15 och nu sitter jag här och väntar på att Idol ska börja och att Johannes kommer hem och lagar mat åt mig, tss!

Detta är även sista kvällen med internet, imorgon flyttar vi och där finns de inget internet än. PANIK! Men de kanske är bra då vi har 1000 saker att göra i lägenheten ändå.. Men så ni vet, jag ska göra mitt bästa med att blogga såfort jag ser en dator!

Må gott och handla julklappar, gärna hos mig ; )

Kommentarer
Avsändare: Sara.

Väntar du på att Idol ska vinna? :p

2008-12-12 @ 20:13:48
Avsändare: Alexandra

Vadå? tsss..

2008-12-12 @ 21:18:54

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0