Undanflykt

Jag är verkligen less på att plugga nu och tråkigt nog har jag gett upp. Jag orkar inte mer. En hjärna kan omöjligt ta in allt som behövs kunnas inför 4 tentor på 2 veckor. Min hjärna är slutkörd och överfull just nu, då passar de inte så bra att ta fram den feta Sten bibeln och börja läsa.. Håll tummarna för mig imorgon!

Som en flykt från pluggandet så kände jag att min blogg var förskräckligt ful och behövdes göras om. Jag påstår inte att den är finare nu, då jag inte hade rätt inspiration och tålamod, men de är lite nytt i alla fall. Hoppas ni tycker den är ok ? : )

Nu ska jag fortsätta denna kväll med magont och illamående.. tenta helvete!!

Kommentarer
Avsändare: Miche

Najs med lite mer Julig design juu =) Morgondagen vill jag helst ha överstökad...

2008-12-04 @ 21:57:41
URL: http://micheiuppsala.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0