1 vecka

Om exakt en vecka har jag klarat av min första skoldag. Urs vad nervös jag börjar bli ! Lär åka till stan och shoppa lite skolgrejor i veckan också. Känns spännande på något vis. Imorgon skall jag även ställa klockan på nio så jag inte är helt död när jag ska iväg på måndag, känner mig lite duktig.

Var på massage idag, riktigt skönt. Och eftersom hon var lite sen och jag fick vänta och även va sista kunden så fick jag lite extra lång massage, lite mer skön avslappnande & mysig massage. Riktigt härligt !

Lär även länka till två roliga bloggar. Elins och Saras version av kryssningen finns där. Haha, hur jag har skrattat när jag läst dom. Är säkert roligare för mig som var med men jag tycker ändå ni ska läsa.

Jag gillar snön, de är så fint..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0