Alla <3-dag.

Ännu en dag i skolan har gått och jag trivs fortfarande, nästan så jag trivs mer. Idag kom våran ena "lärare" in med gelehjärtan till oss för hon tyckte vi var värda de, snällt ! Idag har vi annars hållt på med sälj, och sedan team bilding. Jag har även druckit mitt första kaffe idag, den ni. Dock var de även choklad, socker och mjölk i. Men de var gott och jag blev pigg, både socker och koffein kick av de liksom..

Nu är jag hos karln och vi håller på att laga mat, tacopaj. Sedan ska vi iväg på bio, national treasure (stavas?) ska vi se. Sedan blir de till att sova direkt för mig för imorgon är de skola igen. Och eventuellt en fest med mina gamla godingar..

Ha en bra alla hjärtans dag gott folk !

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0