Att vakna på fel sida.

De flesta vet nog att jag vänt på dygnet lite smått nu när jag går hemma. Brukar somna runt två på natten och gå upp runt elva. Imorse (klockan 8), när de kändes som om jag sov som allra skönast började mamma träna på crosstrainern i rummet brevid mitt. Och den liksom gnisslar just nu, riktigt högt. Tror ni jag blev vansinnig eller ? Där stog hon nöjd och trampade i 40 min medans jag försökte kväva ljudet med både täcket, kudden och ipoden. Jag tror de gjorde att jag verkligen "vaknade på fel sida".

Men för att bli på lite bättre humör så drog jag på mig full vinter utrustning och tog med mig Nova ut i snön. Vi kastade/jagade snöbollar och busade en massa. Jag blev på bättre humör tills hon blev för busig och bet mig både i rumpan och armen. Då var de slut lekt tyckte jag..

Men ikväll ska jag till Linnéa och kolla på Let´s dance, då blir allt bra tror jag..

image429 image430

Hur tänker du ?
Jag förstår inte ..


Kommentarer
Avsändare: Elin

jag håller med. jag tycker också att det är fel, och "lite" äckligt.......

2008-02-01 @ 16:38:27
URL: http://elpejlin.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0