Den där lugna helgen..

Förra Lördagen när jag vaknade tänkte jag "Nu är de inget galejj på länge" Så har jag sedan fortsatt tänk och denna helg var planerad som "Absolut-ingen-galejj-helg" Men, tror ni de höll eller ?  Nej !

Igår runt sex tiden på kvällen får jag ett sms av Lisa, hon ville att vi skulle ut.. Men jag skulle ju som sagt var vara lugn.. Efter några sms ringer Lisa och då var jag körd! Vi hade ju inte gjort något sedan juldagen så jag kände att de skulle vara kul. Blev en snabb tillfixning och iväg till Lisa där vi snyggade till oss lite mer och drack. Fick sedan skjuss av syrran till tåget som gick mot Uppsala - people. Dock gillade vi väl kanske inte riktigt folket som var där och jag fick frågan " Vill du dejta mina kulor?" ( han var på Lisa sen också ). Vi tog iallafall ett tåget hem sen.. Och de var så kul att träffa Lisa, men jag är avis på hennes piercing i tungan !

Det positiva är att jag faktiskt denna helg minns allt, och jag har inte ont i huvudet heller. Var förbi Mörner och åt kebab med syrran för ett tag sen.. smaskens : )  Sen blire träning..

image458
Gammalt kort dock.. trots allt på sevens tid.

Kommentarer
Avsändare: Sara

Haha! Vilke ljug, inte gjort nåt sedan juldagen, HAHA! ;)

2008-02-25 @ 08:31:01
URL: http://saraagren.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0