Den Feta Dagen.

Igår skrev jag att jag skulle gå upp klockan nio, men nu ska ni få höra.. Jag vaknade till klockan åtta och bestämde mig för att skutta upp istället för att sova en timme till. Åt lite frukost sen ställde jag mig och tränade på crosstrainern, duschade och sminkade mig. Och när jag var klar med allt detta brukar jag igentligen vakna, jag kände mig riktigt duktig !

Louise har sedan gjort en hjälte insats och färgat min utväxt, tack ! Det behövdes verkligen..

Och idag är även den stora dagen, Den feta dagen, Fettis dagen.. Jag gillar den! Jag älskar semlor och är lite halvt missnöjd över att jag bara lyckats äta en enstaka idag.. men en imorgon och en till på torsdag så är de bra.

Sara skrev även nu och frågade om jag ska med till stan imorgon, hon hade läst i bloggen att jag behövde shoppa skolgrejor. Så tror nog de får bli en sväng dit med henne imorgon ..


Länge leve semlan..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0