Drömmar.

Inatt har jag verkligen sovit oroligt. Drömt två riktigt obehagliga drömmar, usch. Det värsta är att dom känns så verkliga också, plus att jag minns paniken i dom.. Jag känner inte för att köra bil idag iallafall.

Skoldagen igår var kul, fått lite små tjocka kompendier att läsa tills nästa lektion med Sten, YESS! Ska nog börja läsa idag så de inte blir stress läsa kvällen innan vilket är såå typiskt mig..

Igår kväll var grannarna över hit och åt, trevligt. Men jag var rejält trött och kröp ner under tecket rätt tidigt, då jag även fick sällskap av min lilla Oliver som låg på min arm och kurrade. Mysigt !

Jag är även jätte sugen på att skaffa gymkort på nautilus. De ligger ju precis vid skolan så skulle passa perfekt. Jag behöver träna! Tänkte höra med Louise vad hon anser om nautilus, så var förberedd Louise !


Annars är jag rätt rastlös just nu ...

Kommentarer
Avsändare: diskis:D

jag kan ju säga att även jag tränade där, det är ju praktiskt med närheten till skolan ;) och det är kycket bra och fridfullt att träna där kan jag säga dig :P

2008-02-23 @ 11:44:51
Avsändare: johanna igen:P

det skulle ju vara mycket inte kycket :P

2008-02-23 @ 11:45:34
Avsändare: Alexandra

Haha, jag funderade vad som menades med kycket bra :p Nej men va bra, jag behöver positiva ord om stället för att orka lägga pengar och tid påt :D

2008-02-23 @ 13:09:30
URL: http://alxandrah.blogg.se
Avsändare: Louise

Lätt att det
as bra. tränar dock på andra nautilus men dt e grymt härligt så :)

2008-02-23 @ 17:33:19
Avsändare: Sara

Jag har kort där! Vilket nautilus har du nära till? Jag är nöjd,kostar dock ganska mkt, men du har väl studentrabatt? Kram

2008-02-25 @ 08:33:18
URL: http://saraagren.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0