En ny idé.

Det var en väldigt trött och bortkommen Alexandra som skulle sätta sig i bilen och köra hem från tåget nu på eftermiddagen, men .. jag kom på ett knep att hålla mig vaken och koncentrerad. Räkna alla röda bilar jag möter. Jag mötte 8 bilar och 3 var röda.. Lite fyndigt tycker jag själv.

Dagen i skolan då ? Jo, om man säger som så.. Jag sitter här och ler även om jag har en uppgift tills imorgon att göra.. Sten, våran lärare i sälj var mycket rolig och lite klemcheck. Blev en hel del skratt på hans lektion idag.. Eftermiddagen spenderade vi åt att "sälja oss själva" alltså berätta om oss själva inför resten av klassen medans han också filmade de hela. Jag HATAR att vara med på film. Men min presentation blir imorgon på morgonen, tjuvträna lite ikväll kanske ?

Och tyvär alla trogna läsare, nu har två av mina klasskompisar hittat hit så nu blir de inge mer skit snack om klassen. Haha ; )

image457
Vårat viktigaste papper !

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0