Företagsformer&Likvidering.

Okej, tänk er en såndär dag när ni är riktigt trötta. Tänk er 6 timmar, sittandes i ett klassrum med dålig luft, lyssnandes på en lärare som pratar om företagsformer och organisation timme in och timme ut.. Tröttheten bara värker i kroppen och ögonen vill bara blunda och ni missar typ hälften av vad läraren säger.. Där har ni min dag !

Inte den bästa starten på kursen om organisation direkt, men de var inte direkt en lektion med fart i heller. De jag kommer är ihåg är företagsformer & likvidering, eller hette de så ? (någon från klassen som kan rätta mig kanske?) Jag försökte iallafall bli pigg med både winer menage, godis och cacao cream.. Men de hjälpte inte länge. Jag och Sandra var dock duktiga och tog en promenad på lunchen, ner på stan. Hittade en så mysig tröja som jag vill köpa, imorgon !

Men nu ska de läsas, 148 sidor kvar i "ung och chef" vilkets ska ha lästs tills på fredag..


Förövrig hatar jag att betala full stämpel på tåget när jag måste stå.. Bara för ATT liksom.

Kommentarer
Avsändare: Sara

Låter jättedrygt, men du kommer komma ut på andra sidan som en lite klokare och erfaren människa! Lycka till :) haha! JAA, börja träna i boländerna! Där kör jag med! Kan vi köra lite box-pass tillsammans;) Yeea! kram

2008-02-25 @ 22:57:39
URL: http://saraagren.blogg.se
Avsändare: elin

okej. man kan gå in på finn.no och söka på lägenehetr, där finns det folk som söker inneboende. eller så kan man bara gå in på nå forum o skriva att man tänker flytta o söker någonstans att bo. jag tror jag sökte på "jobba i oslo + boende" på google :)

2008-02-26 @ 18:33:42
URL: http://elpejlin.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0