Gasiligas.

Jag skrev att jag skulle göra något kul idag, och de gjorde jag. Det fick bli go-cart, denna gång på en bana.. Dock var de vatten och lite is på banan så den va rätt hal med tanke på att vi hade sommardäck. Tyckte även idag att jag gasade som bara den och flög fram men tydligen så körde jag väldigt sakta idag också, tss. Men vilket tryck de blir när man gasar ändå, jag är fascinerad. Och när bror provkörde deras så funkade inte bromsarna, så han hälsade på gräset på sidan av banan. Men nu funkar dock bromsarna igen på deras gula faran nr 21.

På tal om bromsar, när jag va påväg hem från syster idag och skulle bromsa så fick jag panik, visste inte vilken fot jag skulle bromsa med. Haha, blåst tjej ? Nej, jag skyller på hjärnsläpp..

Kände att jag borde göra  någon nytta också, så jag och Elin städade lite. Sedan var de bara hem och byta om och vidare till träningen. Ojojoj, jag kunde knappt kolla åt sidan för då fick jag bita mig i läppen för att inte skratta. Folk kan verkligen se roliga ut, haha. Ok, jag kanske är taskig nu meen de är inge illa menat..

Nu har jag packat skolväskan, lagt fram kläderna (som tog evigheter att välja ut) och lagt ipoden på laddning. Jag är redo ..






Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0