Go-cart.

Det är en mycket kall och frusen alx som skriver nu. Jag har varit ute i ca 3 timmar. Eftersom tämnarån svämmat över så har vi världens is nedan för oss och dit kom Tobbe och Tony med sina go-carts. Pappa och Dannes är inte helt färdig än, dubbdäcken fattas. Så vi har kört och kört nu, runt runt, sladdat och grejjat. Det var mycket roligare än vad jag trodde faktiskt. Så de va liksom på med full vinterutrustning, hörselskydd och skidglasögon, haha.. Dock körde väl jag och Elin inte sådär jäätte snabbt, men de kändes väldigt snabbt. Och jag och Elin var väl också dom enda som skrek rätt ut när go-carten tappade greppet helt och de liksom blev en piruett , snurr på snurr. Vi har även grillat korv ( eller jag grillade köttbullar ) och druckit varm oboy, mysigt som bara den..

Så nu sitter jag alltså här med ett leende på läpparna, duntofflor på fossningarna, täcket runt mig och känner hur håret luktar rök. De är faktiskt lite mysigt !


Kommentarer
Avsändare: Sara

AAhhh, då fick du din o´boy tillslut;)

2008-02-03 @ 22:27:09
URL: http://saraagren.blogg.se
Avsändare: Elin

ja gör det :)

2008-02-04 @ 21:10:09
URL: http://elpejlin.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0