Hemma-dotter ?

Idag hade jag min lediga dag som igentligen ska vara till för att plugga osv. Man har ändra en ledig dag eller 2 halva dagar varje vecka. Men eftersom de riktiga lektionerna inte drar igång fören imorgon så hade jag inget pluggande idag..

Tänkte sova ut lite men vaknade klockan åtta och skuttade upp.. Lite senare tog jag en långpromenad med Nova i det härliga vår vädret som var idag, så mysigt ! Jag kände för något smaskigt så jag bakade vaniljhjärtan idag, plus att jag erbjöd mig laga middag, korvstroganof. Jag tycker att jag har varit riktigt duktig, som en hemma-fru fast dotter, alltså hemma-dotter..

Ska se "fråga olle" strax sen får de bli nuffsa, kl 06.10 ringer klockan och då vill jag känna mig någorlunda pigg.

image444

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0