LIA är fixat.

KY-utbildningar bygger på att man ska göra 1/3 LIA (=Lärande i arbete). Alltså ska även vi FID:are göra de. Så idag tog jag tag i de hela och gick ner på stan.. Nu har jag fått en plats på JC och de känns som om de kommer bli jätte bra. Mycket trevlig personal ! Som belöning till mig själv köpte jag en 2 tröjor och ett par "kallt guldleggings (som jag igentligen inte tyckt va snygga men som helt plötsligt blev de). Köpte även piller som man kan bli lite brun utav. Dom ser förövrigt ut som värsta drogerna..

Imorse va de helt vitt ute när jag vaknade.. "Vinter & kallt" tänkte jag och drog på mig en tjock stickad polotröja, varmt och mysigt. När jag kommer in till stan var de vår, riktigt mycket vår&varmt. Hur ska jag nu veta hur jag ska klä mig om mornarna ?

Inte känt mig sådär på topp ikväll så gjorde om blogg designen, lite mer vår i bloggen nu..


Kommentarer
Avsändare: Sara

Du får helt enkelt ta med dig flera ombyten då du åker iväg! Tänkte boka tid hos dig för färg och klipp, men jag har inte någon idé hur jag vill göra med allt... FÖRSLAG?=) Förresten låter som en shoppingdag i Tierp hur nice som helst ;)

2008-03-01 @ 01:07:45
URL: http://saraagren.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0