Lipsill.

Jag kollade precis på sista avsnittet av OC säsong 1 och hur jag har kämpat med att hålla tårarna kvar i ögonen. Jag har varit tvungen att pausa, kollat bort och andas djupa andetag men så fort jag började kolla igen så fylldes ögonen av tårar gång på gång.. Dom har verkligen lyckats med slutet på denna säsong, de sista 10 minutrarna är ju helt hjärtskärande.. Det jobbiga var att jag nu inte fick gråta eftersom jag ska med Sara till Uppsala och då inte vill ha mascara i hela ansiktet.. Ni som inte kollat på OC har missat något !


Kommentarer
Avsändare: Elin

Älskar den låten! Fin design du fått förresten :)

2008-02-06 @ 17:49:20
URL: http://elpejlin.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0