Mera i och e

Hade våran halvdag i skolan idag då, mer ord som börjar på i och e, jag blir förvirrad. Min projektgrupp gick också till Household och vi ska göra en marknadsundersökning där, dom tyckte de lät väldigt intressant.

Efter de gick jag och Sandra lite på stan. Jag skulle ha en väska och bikini och hon skulle fördriva tiden. Hittade även bikinin jag kollat på förut och en väska som hade den perfekta storleken för böcker och grejor ( väl testat i butik ). Det blev också en sjal och ett par trosor.. Så nu har jag iallafall bikini till Thailand, perfekt!

 

Men nu ska jag gå och lägga mig, tragiskt nog gör jag som alla 7-åringar och Erik och går och lägger mig klockan nio. Seriöst, klockan nio ?! Det är inte min stil.. Men, Sten har höga förväntningar på oss imorgon, så lär visa min pigga och smarta sida. Tss..

Dåligt intärn skämt..
Alx : man lär sig ju mer om man berättar för någon men ingen vill lyssna.
Sandra : ja de är sant ..
Alx : man kanske kan muta någon med godis någon lär ju lyssna då?
Sandra : jag kan lyssna ..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0