Min franska dejt.

Jag verkligen utnyttjar denna lediga dag till studier. Har inte ens rört böckerna. Bra ! Men jag har tagit en lång skön promenad med Nova, skönt att gå och tänka på allt och ingenting.. Behövdes .

Kände dock att denna dag blev allt för tråkig. Ska visserligen färga och klippa syster nu men vill liksom göra nå mer. Så ringer min franske brud Linnéa. Middag ikväll hos henne med film, prat och mys. Min franske dejt ! Tss. De kommer garanterat bli en bra kväll ..

Men nu lär jag fixa mig lite innan syster kommer.. har förövrigt köpt en bikini av henne som hon beställde men inte kunde ha. hur fin som helst !! Enligt mig iallafall..  Vad tycker ni ?

 

Kommentarer
Avsändare: eliiin

Fin!

2008-02-27 @ 16:26:46
URL: http://elpejlin.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0