Mops - knubbig och söt.

Okeij, första dagen avklarad och de känns bra. Idag har vi dock mest lekt. Vi körde först mingelbingo, sedan delades vi in i grupper där vi skulle intervjua varandra för att sedan berätta om gruppmedlemmarna för resten av klassen. Grejjen var den att vi även fick ljuga och efter presentationen skulle de övriga lista ut vad som var lögner, blev rätt galet (plus att de kom fram att jag är rädd för väldigt mycke och helst vill vara en mops för den är knubbig och söt) . Det sista vi fick göra idag var att rita av varandra samtidigt som vi intervjuade varandra igen. Porträtten blev väl kanske inte de finaste, men vad kan man begära när 14 olika personer ritat de ?

Jag tror faktiskt detta år kommer bli riktigt kul, en dag under våran ska vi få lära oss att slå in paket , och sen massa roliga studiebesök står på schemat. Problemet är väl att jag har 4 engelska lektioner totalt och under 3 av dom plus första tentan så är jag i Thailand. Tror ni engelska tentan blir tuff för mig eller ?

Nu ska jag göra läxan tills imorgon. Ska hålla ett föredrag på 3 min om vilket djur jag är likt och varför. Men vilket djur är jag likt ? Hmm, lär googla på djur som gillar socker..

Nu är studentlivet igång, igen..


Kommentarer
Avsändare: Louise

Åh roligt att det går bra för min plugghäst :D mohaha.. nej men det låter som att det kan bli ett jävligtroligt år för dig . ska följa dig genom bloggen så bäst för dig att du inte sackar efter med uppdateringen här . okej jag kanske ringer någon gång också .. bara kanske:P hur som helst det jag ville få fram va som sagt att jag är nöjd över att du har kraft till det jag önskar att min kraft kunde åstakomma. tack alx :D

2008-02-11 @ 22:40:25
Avsändare: Elin

Va bra att allt verkar gått bra igår. Bra alx bra !! Mkt bra! hahaa

2008-02-12 @ 10:57:35
URL: http://elinhellstrom.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0