My Last Day.

Det kändes lite tungt nu när klockan ringde vid nio, det är min sista lediga dag och klockan ringer. Men jag tror morgondagen blir mycket lättare om jag inte håller på att somna hela tiden. Jag är riktigt nervös nu faktiskt, inte direkt att vi gjorde stora fina seriösa arbeten och prov på frisör. Nej, blir nog lite tufft att komma in i allt sånt.

Jag kom just på att jag ju idag borde njuta, göra något riktigt kul, ta vara på dagen.. Men de enda jag har in bokat är liksom body attack ikväll och jag är ingen träningsmänniska så de kallar jag inte njutbart. Men hoppas de kommer upp något mer kul under dagen.. Nu får de iallafall bli O.C, de är värt som bara den !

image440

Kommentarer
Avsändare: Sara

Snygging! Om det e Elin somhar bilderna från helgen får man väl vänta ett tag :P kram

2008-02-10 @ 18:29:47
URL: http://saraagren.blogg.se
Avsändare: Elin

haha jajajaaa...de kommer...någon dag =P

2008-02-10 @ 20:50:58
URL: http://elinhellstrom.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0