Ny vecka.

Idag har jag sovmorgon och börjar inte fören klockan ett. Har bara en 3 timmars lektion idag då vi ska få lära oss first class, typ en hemsida för skolan. Har även fått min marknadsförings bok idag så nu kunde jag äntligen slå upp lite ord jag inte fattat.

Igår fick de inte bli någon body attack för mig heller. Känns lite tråkigt att de bara blivit varanan vecka än så länge men jag hade feber till och från igår så de var nog bäst så.. Var hemma och tog en semla istället, eftersom det var min namnsdag igår. tss.

Och inatt har jag lyckats rycka till nacken på nå vis så att en nerv eller något hamnat i kläm. Urs, vad ont de gjorde.. Men de börjar släppa lite iallafall, en ipren och de blir bra hoppas jag.

Ha en bra dag..

Kommentarer
Avsändare: Diskis :)

first class :D det hade jag på min tid i skolan också :P ganska bra faktiskt, praktiskt ;) hehe

2008-02-18 @ 17:10:23

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0