Och så blev de..

Som jag skrev igår så hade vi en liten fest med gamla gänget. Det blev jag, Elin, Robin, Rut och Mörner. Vi hade verkligen jätte kul, sjöng och spelade ölspelet. Ölspelet är ett ont spel har jag nu konstaterat.. Hur min kväll slutade var väl kanske inte riktigt som planerat. Jag struntar i detaljer och vad som hände dock.. Dom är lite, suddiga.

Imorse när jag vaknade så blev jag mycket påmind om att de blev för mycket iallafall. Jag och syster har legat i soffan med våra värkande huvuden och mindre matsugna magar på förmiddagen..

Men sedan skulle de åkas go-cart, jag och Elin kände dock oss tveksamma till om vi verkligen skulle köra idag, men vi gick med till isen.. Och min lilla papps, han är så rädd om bilen att han parkerade den mitt ute på isen, i isen, dvs att han körde igenom isen..(undra om han tänkte att den skulle frysa fast och då vara säker?) Han hämtade sedan traktorn för att dra upp den, då körde han igenom med den också och körde fast, men då kom han iallafall loss och efter mycket om och men så fick dom upp pappsens bil .. Hur jag skrattade när vi var där nere.

Bilder kommer nog imorgon, funkade inte att lägga in dom på datorn just nu..


De är svårt, mycket svårt ..

Kommentarer
Avsändare: Haqvin

Nu är det bara så att ja är nyfiken på hur den där go-carten ser ut. så ladda upp nån bild på dom :P

2008-02-17 @ 13:58:59

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0