Shopping runda i Tierp.

Idag har jag hunnit med mycket, vilket känns bra.. Hjälpte syster att städa ett tag på förmiddagen och duschade även där för att rädda mitt hår från de hemska gröna vattnet här hemma. Sedan var jag och mamma på shopping runda i Tierp då vi även va till banken och fixade så mina csn pengar kommer rätt, avslutade ett konto osv. Men åter till shoppingen, vi har köpt massa hundben och grejjor. Ett ben ser ut som en tandborste, askul. Min humor. Tss..  Nova ska nämligen bo hos oss ett tag nu, idag tills på Söndag för Elin och Tobbe har åkte till Tobbes mamma i Östersund..

Nu är det iallafall bestämt att de blir klassfest på Onsdag.Vi ska vara hemma hos Patrik och hans två kompisar. Jag tror de kommer bli sjukt kul ! Ska bara kolla om jag tar mig hem eller om de blir till att sova hos någon i klassen..

Jag och Linnéa hade ett problem igår. Det finns en ny sorts godis som heter bloddroppar. Hallå ?! Hur kan man döpa en godis till de? Plus att dom typ brände sönder munnen. Men, jag kom på den fyndiga idén (dålig humor på g). Det är ju en droppe blodsocker. Haha ! Linnéa fattar iallafall..

Nej nu lär jag äta, hungrig som jag vet inte vad..


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0