Väntar på Old-times.

Just nu väntar jag på att Robin ska hämta upp mig i hans röda-fara sen bär de av till Torslunda. Vi tänkte ha lite mini galejj med delar av "gamla gänget". Hela gamla gänget kan inte närvara eftersom både Martina och Lisa är på resande fot. Men, vi ska iallafall satsa ändå och sjunga lite singstar, spela spel och ha de mys. Jag gillart !

Skoldagen då? Jooni, idag har jag fått tänka så de knakar stundvis.. Marknadsföring var visst lite mer invecklat än vad jag trodde. Men har man en bra och rolig lärare så blir de faktiskt kul ändå.. Och på måndag får jag min marknadsförings bok så då kan jag läsa lite om de som kändes lite luddigt idag. Jag är inte orolig, än så länge..

image445
Old times


Och grattis till karln min som klarade slutprovet och nu är elektriker..


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0