Vin+kareoke kväll.

Igår var de tänkt att jag skulle sitta hemma, kolla på Lets dance och sedan hämta mamms och papps vid tåget vid elva tiden. Men, syster tyckte något helt annat.. Det blev vin, ostbollar, popcorn, chips, godis, drink, Lets dance och sing star hemma hos henne. Tobbe och gänget skulle till Gävle men vi ansåg oss duktiga att ha en egen myskväll istället. Det var både kul och mysigt ! Och det var nog tur att vi stannade hemma eftersom de som kom från Gävle inte var i sitt bästa skick. Haha. Äntligen har jag något riktigt bra att reta Tobbe för.. Få ge igen lite.

Nu är jag sjukt trött, eftersom Mörner väckte mig när dom kom och sedan skulle sitta och berätta massa saker, flera gånger om.. Kollade på filmen Rendition nyss och en scen fick jag se 5 ggr för jag somnade hela tiden. Tss. Dock fattade jag nästintill ingenting utav filmen ..

Vi tog lite kort igår också, men dom har ju syster så dom får komma upp vid ett annat tillfälle !


Besviken..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0