Winer menage.

Idag har de varit en tuff dag, kännt mig riktigt trött och haft svårt att koncentrera mig på Bertils kloka ord. De kanske inte hjälper att ca 4 timmar innebar att sitta och lyssna, antecka lite och försöka förstå alla svåra ord. Allt börjar på i och e känns de som. Tss. Men för att hålla mig pigg  så kör jag med winer menage, kaffe med choklad, mjölk och socker. Räddaren i nöden !

image447


Vi har nu även påbörjat vårat första projektarbete, ett grupparbete. Vi ska göra en marknads undersökning åt en butik, och även butiken ska få resultatet, kul ! Plus att min grupp verkligen kom igång idag, känns bra.

Var som sagt hemskt trött idag, men jag och Sara tog en promenad nu på kvällen. Skönt med frisk luft och få prata lite. Finns alltid något problem att diskutera, eller någon händelse att berätta..

Och jag kom just på att jag är lite egoistisk när de gäller mat och dryck, oftast oboy. För om jag är sugen på oboy på kvällen så kollar jag alltid om de finns mjölk och oboy så de räcker tills imorgon bitti också. Finns de för två koppar, så sparar jag den tills imorgon (eftersom bror äter före mig och tar ena koppen). Finns de bara en kvar så tar jag den ikväll, eftersom nu är lite "nu eller aldrig". Jag gör alltså en undersökning om jag eller bror ska få de sista glaset.. Ikväll blev de jag ! Tss..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0