"Äre båten eller äre bara vi?"

Nu skall jag försöka orka skriva lite här, tänkte att jag tar en kväll i taget. Lättast så. Och sen kommer inte allt bli så detaljerat, vilket bestämdes i hytten på måndagskvällen. Så, jag kör lite punkter i detta inlägg.

* Vi åt oss galet mätta på buffé.
* "Jägarn" va på buffén, han åkte på kryssning för att jaga älg på östersjön och hade fiskar kniven i bakfickan ifall en firre skulle hoppa upp på däck. Jägarn var alltid redo.
* Jag handlade stolt en smirnoff lime drink heelt lagligt i taxfreen. Mitt första alko-köp.
* Vi körde ölspelet och våra namn + lille man ställde till de.
* Någon låg ibland på upp mot 20 klunkar på bara ett kort när vi spelade ölspelet.
* Någon körde limbo i baren och knät hoppade ur led, vi såg allt på tv. ( resans händelse typ )
* Jag & Louise gick och gungade från ena väggen till den andre och sa "Äre båten eller äre bara vi?"
* Galet dansande.
* Goda drinkar.
* Knackar på hytt dörren = flaskor flyger hit och dit. Någon ligger på golvet och de blir knäpptyst.
* Vi får frågan av en 32-åring "Vart är vi?"  Louise svarar stolt  "Östersjön".

Ni kanske inte fattar så mycke, men vi tänkte att ni får använda fantasin så fattar ni nog tillslut vad som hänt. Sen finns ju korten också..

              

Detta var då Måndagen.. Sjukt kul kväll tjejor!

Kommentarer
Avsändare: elin

haha bra syrran =P

2008-01-31 @ 08:24:59
URL: http://elinhellstrom.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0