Bokat och klart.

image399
Tänk er denna båt, på Måndag, påväg till Tallin, med 2 blondiner och 2 brunetter ombord, som skall ha så kul de bara kan. Det är denna båts öde.. Haha. Eller ?


Nej men nu har jag och syster bokat kryssningen till Tallin. Det blir jag, syrran, Sara och Louise som åker och våran Tisdag kommer spenderas på ett spa i Tallin. Låter de inte underbart ?  Det tycker vi iallafall och är 1000% taggade.

Det jag dock är mindre taggad för är kvällens träning, core. Men jag har lovat Sara och ska hålla de löftet, tur att jag har henne så att jag ändå rör på mig lite.. Men som sagt var, jag är sjukt otaggad ..


Men vafan, Måndag blir ju alla tiders..


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0